Witajcie, byłem szczęśliwym posiadaczem Saaba 9-3 2.0t w benzynie z którego wycisnąłem 280km. Ale z czasem zaczęło mnie to nudzić, bo samochód wcale nie był aż taki nietuzinkowy, na stronach internetowych roi się od saab ów 300hp+. Stwierdziłem że chce coś naprawdę niepozornego, takiego żę naprawdę nikt się tego nie spodziewa, i zacząłem się zastanawiać, po jakim samochodzie nie spodziewał bym się że jest w stanie wogóle równać się z moim saabem. Rozwiązanie miałem pod nosem, toyota corolla w dieslu, w życiu bym się nie spodziewał że wogóle jaka kolwiek corolla była by w stanie przyśpieszyć do 100km/h w mniej niż 7s. Dlatego mam zamiar zrobić szaloną corolla która rozbroi nie jeden sportowy samochód. Napewno trzeba zacząć od większej turbosprężarki, sprubować upchnąć większy intercooler, no i wszystko podsumować mapowaniem. Oczywiście to jest tylko uogólnienie, dojdą do tego takie rzeczy jak tłumik, nie wiem ile tłumików ma ta toyota, podejżewam że dwa a więc wycięcie dpf-u+ katalizatora, i przerobienie (zakładając że ma dwa tłumiki) środkowego na przelotów, i końcowego na np. Sercowy. Tylko w czym sęk i dlaczego chce zasięgnąć rady od was? Bo z tego co ja prubowałem znaleźć to nikt czegoś podobnego nie robił, dlatego mam parę pytań, i chciałbym żebyśmy wspólnymi siłami sprubowała odnaleźć na nie odpowiedź. A konkretnie wymienie pytania które mnie nurtujące :
-co najważniejsze czy blok+tłoki+korbowody+głowica wytrzymają podwójną moc
-czy wtryskiwacze wytrzymają, ewentualnie na jakie by je można zamienić bez specjalnego rzeźbienia
-jaką turbine można wsadzić plug&play, o ile wogóle jakąkolwiek się da a jak nie to trzeba pomyśleć jaką upchnąć(nie wiem ile jest miejsca bo jeszcze się pożądanie nie przyjżałem, naarazie jeżdże do pracy i spowrotem) i odrazu taką żeby była możliwość przerobienia przewodów olejowych, płynu chłodniczego i odmy.
-jakie są wogóle szansę na powodzenie, opłaca się modyfikować ten silnik?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.