z gazem nie jest tak łatwo. Ja sam zamontowałem gaz do corolli 1,4 i teraz trochę żałuje.
Po pierwsze dowiedz sie czy masz ceramiczne gniazda zaworów - jeżeli tak to nie radzę bo się wypalają i sporo kasy zapłacisz
Dziś właśnie widziałem jak wyglądają wypalone zawory po jeźdzeniu na gazie po 30-40tkm z okręgu zrobiła się elipsoida
Tak naprawdę to ważne jest z którego roku jest ta twoja ave i te 2 punkty powyżej.
Najlepiej jak pojedziesz nie do autoryzowanego serwisu tylko do takiego prywatnego ale sprawdzonego we Wrocławiu polecam www.japanserwis.pl i ich się zapytać.
Jeśli to jest 1AZ-FSE czyli to ustrojstwo 150 KM z bezpośrednim wtryskiem, dwoma katalizatorami i czterema sondami lambda, to nie radzę.
Przeszedłem etap "poszukiwania" instalacji i nikt nie był mi w stanie zagwarantować, że to będzie hulać jak trzeba.
Jedna sonda padła mi i bez gazu - po znajomości 600 zł !
W ASO prawie tysiąc. Jeśli chcesz kombinować...
Witam wszystkich, -Pawel.bit- możesz montować śmiało gaz LPG tylko musi to być naprawdę dobra instalacja która nie dopuści do zubożenia mieszanki, przede wszystkim szybkie wtryskiwacze i lubryfikacja musi być założona lub co 15tys km pojedziesz na serwis aby wyregulować zawory
jak juz pislaem wczesniej widzialem zawory z samochodow z instalacja gazowa z uzyciem lubryfikatora i niestety nic nie pomaga. Pamietaj ze gaz jest paliwem suchym a benzyna w czasie spalania smaruje zaworki i gorna czesc silnika a po drugie sam mozesz sprawdzic gdziekolwiek w necie jaka jest roznica w temp spalania mieszanki paliwa i mieszanki gazu. Roznica ta jest znaczna dla podzespolow w silniku szczegolnie dla ceramiki ktora tak samo jak w przypadku katalizatora przy zbyt duzej temperaturze ulega uszkodzeniu i szybkosc wtryskiwaczy nic tu nie pomoze. Bardzo dobra instalacja na pewno wplynie na ekonomie i komfort jazdu natomiast nie poradzi sobie z temperatura.
Temperatura spalania gazu jest wyższa od benzyny o jakieś 8st Celsjusza.
Wypalanie gniazd zaworów występuje z innej przyczyny.
widać u kolegi "banan33" małą znajomość teorii
Wypalanie gniazd zaworów na skutek wysokiej temperatury występuje TYLKO w przypadku ubogiej mieszanki gdyż ona powoduje bardzo duże podwyższenie temperatury spalania paliwa co dopiero jest przyczyną spalenia głowicy co może nawet wystąpić po kilku tysiącach kilometrów na ubogiej mieszance. Dlatego pisałem o naprawdę dobrej instalacji i szybkich wtryskach aby NIGDY nie dopuścić do ubogiej mieszanki.
Proszę zobaczcie najnowsze urządzenia
http://allegro.pl/item484266133_sekwencja_krakow_can_obd_4_cylindry.html
przy tej elektronice nie ma szans na ubogą mieszankę , tylko trzeba by zainwestować jeszcze w lepsze wtryski i lubryfikację _________________ W210 E200K Pb+LPG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Ogólne dyskusje o instalacjach gazowych
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.