Toyota

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Toyota RAV-4 ) Jakie to auto?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum TOYOTA Forum Strona Główna -> ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kikous

Czytelnik



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 25 Kwi 2015, 19:07
Temat postu:

Jakie to auto?


Witam serdecznie-na poczatek pragne poinformowac iż jestem laikiem samochodowym i zamierzam kupić auto-własnie toyotę.Na poczatku chciałam kupic toyote rav4 trzydwiową ale po sprzeczkach z mężem,który stwierdził,że to auto jest za małe (dwójka dzieci plus psy) jestem gotowa pójśc na kompromis i kupić ciut większe.Maz ma toyote yaris verso.Przegladając ogłoszenia jednak nie mogę trafić na auto ,które mi się podoba Sad wszystkie które obejrzałam są "długie" ja wolałabym wersję "krótszą" pięciodrzwiową.Przypadkiem w necie trafiłam na link:

http://cloudlakes.com/gallery/2694357-toyota-rav-4.html

dopiero dzisiaj sobie uswiadomiłam,ze zdjęcie jest zniekształcone i jak sie kliknie w nie ponownie to wychodzi zupelnie inne auto Sad.Natomiast własnie taka wersja by mi najbardziej odpowiadała-widziałam jak po ulicach Opola jezdza podobne rav-ki tyle,ze nie wiem jaka to wersja "ta krótsza".Czy macie jakieś sugestie czy pomysły-słyszałam,ze w pewnych modelach długości aut moga się róznic od siebie nawet o pół metra...
Powrót do góry
Neils

Debiutant



Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 29
Skąd jesteś (miejscowość / region): Inowrocław
Posiadane auto: Rav 4 II 2.0 vvt-i 2005
Piwa: 2/2
Wysłany: Sob 25 Kwi 2015, 23:46
Temat postu:

Re: ( Toyota RAV-4 ) Jakie to auto?