Witam
Ja również od roku borykam się z problemem utraty mocy w mojej toyocie więc po zgłębieniu tematu zabrałem się za czyszczenie zaworków scv w nafcie i rozruszanie ich, przy okazji wymieniłem filtr paliwa na oryginalny toyoty.Efekty? jeszcze nie wiem bo zbyt mało dziś jezdziłem choć auto wydaję się zwawsze a tkże przy jezdzie od 2000 do 5000 obr nie nie wyskoczył zaden błąd (zaden check engine)ale nie bedę się zaszybko chwalił. Pojezdze i dam znac na forum za jakis czas. Tak przy okazji próbowałem przeczyscic jednoczenie przy całej operacji wtryskiwacze oraz układ paliwowy śodkiem liqui moly diesel spulung. Zdecydowałem się na czysczenie bezpośrednie czyli: odpiołem stary filtr paliwa(marki japan parts dobra marka z ciekawości zapytam?polecacie to na przyszłośc czy tylko toyota,knecht mann?) i dalej wg zaleceń i filmów jakie są w sieci czyli wężyk fi 8 wpiołem w przewód zasilający pompę w paliwo (wiem że tan na 100% był włąsciwym) natomiast co do wężyka powrot paliwa z pompy juz jnie jestem pewien bo wpiełem go do przewodu który znajdował się tuż obok przewodu zasilającego filtr paliwa (miał trochę mniejszą średnice niż przw zasiljący). Dla logiki powąchałem to co wyciekło z tego przewodu i zweryfikowałem barwę był to moim zdaniem on. Tak czy siak dwa przewody z znalazły się w puszcze z liqui moly.Odpalam silnik :środek czyszczący zassany pięknie w ok 30 sek, na przewodzie powrotnym widziałem już podnoszący się poziom powracjącego płynu i tu silnik zgasł(skonczył się lm). Myśle sobie pewnie trzeba trochę dolać do puszki z lm on.Zrobiłem to. Stale dolewałem on.W sumie dolełem 3 litry on a paliwa prawie wacle nie wracało. Dałem se na spokuj wszystko poskrecałem jak trzeba. Samochód pięknie odpalił tylko się głowie i szukam odpowiedzi co zrobiłem zle. Czyzbym zle rozpoznał przewód powrotny (cos tam w sumie lekko poleciało.Ale przecie ja wpusciłem w obieg dodtakowo 3 litry paliwa. Sczelność układu była dobra.Pod autrm kapnęło kilka krobel płunu to wszystko.Także pytanie czy mogłem zle rozpoznać przewód powrotu paliwa? I gdzie poszło paliwo i liqiu moly????Z wielką ciekawością czekam na jakieś wieśći. (wydaje misię ze paliwo mogło pość do baku orientując sie po nieiwlkich wskazaniach ilości paliwa na desce rozdzielczej?ale jak???)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.