Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa Posiadane auto: Toyota rav 4
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 15 Sty 2014, 21:30
Temat postu:
Toyota rav4 III 2.0 152km
Witam. Mam pytanie czy posiada ktoś z Was Toyote rav 4 III generacji z silnikiem benzynowej 2.0 152km z automatyczną skrzynią biegów? Jeśli tak to co możecie mi o niej powiedzieć (wady,zalety, awarie, uwagi) ponieważ nigdy nie miałem styczności z tym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów a planuje zakupić taki model. Z góry dziękuje za wszystkie opinie:)
Witam. Mam pytanie czy posiada ktoś z Was Toyote rav 4 III generacji z silnikiem benzynowej 2.0 152km z automatyczną skrzynią biegów? Jeśli tak to co możecie mi o niej powiedzieć (wady,zalety, awarie, uwagi) ponieważ nigdy nie miałem styczności z tym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów a planuje zakupić taki model. Z góry dziękuje za wszystkie opinie:)
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 37 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zabrze Posiadane auto: Toyota RAV4
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 15 Sty 2014, 23:34
Temat postu:
Re: ( Toyota RAV-4 ) Toyota rav4 III 2.0 152km
kumpela ma... jechałem tym i muszę przyznać (mam II generacji 3D z silnikiem D4D) że wygodne auto dużo bardzie dopracowane w środoku niż II ale silnik i ta automatyczna skrzynia... po prostu porażka... ten samochód nie jedzie.... co prawda jest guzik SPORT ... i to powoduje że nagle ożywa ale za to wir w baku.....
Zrób runde czy ci coś takiego pasi ....ja jechalem tym i na trasie i po miescie i jestem na nie...
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa Posiadane auto: Toyota rav 4
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 16 Sty 2014, 00:00
Temat postu:
Re: Toyota rav4 III 2.0 152km
the_bart123 napisał:
juz sie na ten temat tu gdzies rozpisywalismy
Mógłbyś podesłać link bo jestem bardzo ciekawy a nie mgoe tego znaleźć;/
PeterVing napisał:
kumpela ma... jechałem tym i muszę przyznać (mam II generacji 3D z silnikiem D4D) że wygodne auto dużo bardzie dopracowane w środoku niż II ale silnik i ta automatyczna skrzynia... po prostu porażka... ten samochód nie jedzie.... co prawda jest guzik SPORT ... i to powoduje że nagle ożywa ale za to wir w baku.....
Zrób runde czy ci coś takiego pasi ....ja jechalem tym i na trasie i po miescie i jestem na nie...
Ja teraz też jeżdze rav4 2004r. 5D D4d i wydaje mi się ze to 35km będzie na plus. Wiadomo auto nie jest sportowe tylko do normalnej jazdy. Po auto musze jechać 350km więc chciałem zapytać jak ten silnik się sprawuje.
Mam ten silnik w swojej Ravce tylko skrzynia manual. Nie licz, że te 35 KM jakoś poczujesz na plus w stosunku do twojego dieselka. Benzyną się inaczej jeździ, niby ma te 150 koni, ale pewnie przy obrotach 5-6 tys. a tam bardzo rzadko się wkręca silnik podczas normalnej jazdy. Diesel ciągnie mniej więcej od 1,8 do 3,5 tys. obrotów ma większy moment i pomimo mniejszej ilości KM subiektywne odczucia w kwestii osiągów wypadają na jego korzyść.
Mam drugie auto z dieslem 102 KM i według mnie lepiej się zbiera od Ravki. Ravka jest ciężka, ma duże szerokie koła. Jeżeli chce się ostrzej pojechać Ravką z tym motorem to trzeba mocno butować, a wtedy robi się głośno i wir w baku.
Moją jeździ żona, oczywiście dla niej jest super, ale tobie radzę zrobić jazdę próbną przed wyjazdem i zakupem.
Wybrałem auto z benzynowym silnikiem ze względu na brak turbiny, dwumasy, pompy, wtryskiwaczy, filtra cząstek i innego drogiego g..wna, które pakują do silników diesla. Jeżdżę 1,5 roku, mam 106000 na liczniku. Zrobiłem w tym czasie tłumik, czujnik stopu i gumy na stabilizatorze.
Jeżeli nie zależy ci na osiągach polecam.
Oj alien, alien a ty cały czas złośliwiec jesteś, spuść trochę pary, nie tylko Tarpany jeżdżą na benzynie a gdybym szukał prostego, łatwego w naprawie auta to pewnie wybrałbym starego diesla a nie Tarpana w benzynie
Dyskusji na temat wyższości diesla nad benzyną i odwrotnie było już setki a może i tysiące. Producenci robią silniki z różnym zasilaniem, są i na gaz i hybrydy i elektryczne. Każdy ma wolny wybór, kupuje co mu się podoba i tyle, nie rozumiem po co się tak napinać.
Ja osobiście jeżdżę dieslem i na niego nie narzekam a nawet mogę pochwalić, uważam jednak, że kupowanie używanego auta z tym silnikiem to taka rosyjska ruletka. Mam w serwisie znajomego, który nazywa poniedziałek dniem płaczu - przyjeżdżają ludzie ze świeżo zakupionymi na sobotniej giełdzie, wypasionymi furami i dowiadują się ile jeszcze muszą dołożyć, żeby tym autem pojeździć.
Rozumiem, że technika idzie do przodu, ale niestety odwrotnie proporcjonalnie do trwałości. Kiedyś silniki pracowały i 500 tys. kilometrów bez awarii a teraz mamy zaawansowaną technologię nabijania ludzi w butelkę. Wsadzanie do auta rzeczy zbędnych i niepotrzebnych jak dwumasy, DPFy, EGRy, katalizatory - wszystko wymyślone na potrzeby urzędasów z Brukseli. A poza tym niestety, auto ma przejechać wyliczone tysiące kilometrów i się zepsuć a naprawa ma kosztowąć tyle, żebyś szaraku o niej nie myślał tylko poszedł do salonu po nowy model, taki standard dla zachodniego europejczyka. A my ze wschodu ....................
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa Posiadane auto: Toyota rav 4
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Lut 2014, 20:23
Temat postu:
Re: ( Toyota RAV-4 ) Toyota rav4 III 2.0 152km
Narazie mogę powiedzieć tyle, siedzi się wyżej i wygodniej niż w rav4 II generacji, a co do mocy silnika to szału nie robi, nie ma uśmiechu na twarzy po wciśnięciu pedału gazu. Guzik "sport" hmmm... Lekka różnica jest ale nie ma się co spodziewać kosmicznego przyrostu mocy. Ogólnie jestem zadowolony bo ten samochód ma służyć do bezawaryjnego i wygodnego przemieszczania się z punktu od A do B i tę funkcję spełnia super, automat przerzuca biegi bez żadnych szarpnięć, jest cicho i fajnie;) Jeżeli ktoś potrzebuje auto do normalnej jazdy to polecam
Narazie mogę powiedzieć tyle, siedzi się wyżej i wygodniej niż w rav4 II generacji, a co do mocy silnika to szału nie robi, nie ma uśmiechu na twarzy po wciśnięciu pedału gazu. Guzik "sport" hmmm... Lekka różnica jest ale nie ma się co spodziewać kosmicznego przyrostu mocy. Ogólnie jestem zadowolony bo ten samochód ma służyć do bezawaryjnego i wygodnego przemieszczania się z punktu od A do B i tę funkcję spełnia super, automat przerzuca biegi bez żadnych szarpnięć, jest cicho i fajnie;) Jeżeli ktoś potrzebuje auto do normalnej jazdy to polecam
srednio 11l/100km to jest czolg czy samocgod?
Mi na trasie komputer pokasuje srednio 6l/100km i jest to duzo - temu planuje kupic Toyota Auris - lzejszy samochod, lekko mniejszy silnik - mam nadzieje zejsc do jakos 5l/100km
Jak nie chce się mieć klekota, to spalanie musi być. Ja mam co prawda zwykłą skrzynię, ale jak pocisnę, to pali i z 15. Średnio 11,5 to standard. W życiu na klekota bym benzynki nie zmienił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.