PRZECZYTAJCIE I POMÓŻCIE - mam toyotę Rav 4 2.0 D4D 116 koni z 2003 roku a problem z nią jest następujący:
Turbina ciągnie do 3000 obrotów a później brak mocy aż do 4000 obrotów potem ciągnie ok
Żadna kontrolka silnika sie NIE ZAPALA.
Podłączałem dwukrotnie komputer i zero błędów .
Myślałem że to przepływomierz odpiąłem go- zapaliła sie kontrolka silnika ale silnik chodził bardzo dobrze i brak było w/w usterki .
kupiłem używaną przepustnice zmieniłem ją i to samo powyżej 3000 obrotów traci moc.Wymieniłem wszystkie filtry łącznie z paliwowym i nic nie dało. odłączyłem akumulator żeby sprawdzić czy może coś to da oczywiście nic nie dało i zaślepiłem egr ! I TEŻ NIC NIEPOMAGA poza tym pali 10 llitrów
Moje pytanie brzmi co sie dzieje jak naprawić gdzie jacyś dobrzy spece są w okolicach Warszawy którzy to naprawią? I czemu jak odepne przepływomierz i zapali sie kontrolka silnika samochód jedzie jak marzenie.
BARDZO PROSZĘ O POMOC I Z GÓRY DZIĘKUJE
LESZEK
przyczyny czegos takiego moga byc dwie: pierwsza to nie oryginalny filtr paliwa; wystarczy zamontowac ten oryginalny toyoty. druga to zapchany katalizator. wystarczy odkrecic sruby na rurze wydechowej nad walem przed katalizatorem, tam nic nie spadnie i przejechac sie na probe. jak ciagnie dobrze to bylo wlasnie to. _________________ M 47 , ktos napisal ,nie znasz dnia ani godziny... Profeta czy co?
witam i zarazem dziekuje passionesuzuki za trafną diagnoze ravka odzyskała moc padniety byl katalizator jeszcze raz dziekuje i POZDRAWIAM wszystkich forumiczów
Ja mam ten sam problem, niestety katalizator jest OK. filtry wymienione a samochód dalej coś blokuje.
RAV4 zawsze odpala mi prawidłowo, na luzie ma zawsze moc i obroty kręci normalnie, natomiast podczas jazdy prawidłowo zachowuje się tylko na zimnym silniku czyli gdzieś przez pierwsze 10 km. do chwili gdy silnik nie osiągnie maksymalnej temperatury pracy.
Po osiągnięciu maksymalnej temperatury podczas jazdy bez względu na bieg przy około 3000 obr. zaczyna się dławić, ( wówczas gdy wcisnę sprzęgło i dodam gazu to obr. są OK.) brakuje mocy podczas jazdy, nie można dalej przyśpieszać, przestaje ciągnąć, auto jest mułowate zupełnie jakby brakowało mu paliwa ale nie szarpie, nie gaśnie, nie wchodzi w tryb awaryjny, nie zaświeca się Check.
Można dalej normalnie jechać ale tylko do około 3000 obr.
Najbardziej uciążliwe i niebezpieczne jest to przy wyprzedzaniu, ale czasem zdarzy się że auto zapomina o problemie i jakby nigdy nic jedzie całkiem normalnie, ale to naprawdę sporadycznie
- Brak błędu na komputerze,
- Check sprawny, nie zaświeca się.
- Filtr paliwa - wymieniony (oryginał) Instalacja paliwowa wraz ze smokiem ok.
- Próba bez katalizatora - efektów brak
- Zawór EGR wyczyszczony i sprawny elektr.
.
tak, ta "kostka" poprzez Bluetooth przesyla WSZYSTKIE kody bledow i informacje o stanie samochodu tak jak profesionalny komputer Toyota
znaczy sie CALA robota wlasnie odwala ten program na smartphone z Android - w skrocie - ta "kostka" bylaby niczym gdyby nie ten program - oczywiscie sa inne (czesto darmowe) programy ale one juz nie maja takiej dokladnej bazy danych bledow i informacji.
Zatem dowiedz ile sie kosztuje diagnostyka w Toyota, policz ile by kosztowalo to urzadzonko i wysnuj wnioski
A tak podlaczasz sobie ta "kostke" i......... idziesz do mechanika i pokazujesz mu te informacje co na nim sa (zostawiasz samochod wlaczony, wysiadasz z niego i pokazujesz smartphone z wlaczona ta aplikacja )
A jak mechanik nie wie jakie powinno byc np. cisnienie paliwa to..... nie jest mechanikiem
Ew. robisz sobie raport z tego programu do pliku tekstowego i wrzucasz na forum i moze ktos znajacy sie tobie pomorze - np. jest tu taki POZADNY szefunio co sie zna na tych rzeczach - Mech Toyoty ma nick czy jakos tak
Jesteś pewien że obsługuje Toyotę, nie chcę się wymądrzać ale czytałem aby prawidłowo zdiagnozować toyotę to musi być oryginalny tester toyoty a nie uniwersalny czyli taki do wielu marek
hm... ale dalej pozostaje pytanie czy ten interfejs mi w czymś pomoże, nie wiem jaki tester miał diagnosta który sprawdzał mi samochód ale nie stwierdził żadnego błędu
hm... ale dalej pozostaje pytanie czy ten interfejs mi w czymś pomoże, nie wiem jaki tester miał diagnosta który sprawdzał mi samochód ale nie stwierdził żadnego błędu
jakies 50zl to nie majatek, a zdecydowanie nie beda to ppieniadze wyrzucone w bloto - pasuje to urzadzonko do KAZDEGO samochodu wyprodukowanego po 1996r - mozesz robic diagnostyke samemu
urządzenie za 50 może zczytać błąd,ale diagnostyka?? w toyocie??,uruchomienie testów itd bzdura pozdrawiam _________________ masz problem z toyotą poniżej moje www pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.