Toyota

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Toyota RAV-4 ) odnośnie utraty mocy



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum TOYOTA Forum Strona Główna -> ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanill11

Debiutant



Dołączył: 10 Cze 2014
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość / region): pisz
Posiadane auto: toyota rav 4 2.0d 2001
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 28 Sie 2014, 23:27
Temat postu:

odnośnie utraty mocy


Witam
Ja również od roku borykam się z problemem utraty mocy w mojej toyocie więc po zgłębieniu tematu zabrałem się za czyszczenie zaworków scv w nafcie i rozruszanie ich, przy okazji wymieniłem filtr paliwa na oryginalny toyoty.Efekty? jeszcze nie wiem bo zbyt mało dziś jezdziłem choć auto wydaję się zwawsze a tkże przy jezdzie od 2000 do 5000 obr nie nie wyskoczył zaden błąd Smile (zaden check engine)ale nie bedę się zaszybko chwalił. Pojezdze i dam znac na forum za jakis czas. Tak przy okazji próbowałem przeczyscic jednoczenie przy całej operacji wtryskiwacze oraz układ paliwowy śodkiem liqui moly diesel spulung. Zdecydowałem się na czysczenie bezpośrednie czyli: odpiołem stary filtr paliwa(marki japan parts dobra marka z ciekawości zapytam?polecacie to na przyszłośc czy tylko toyota,knecht mann?) i dalej wg zaleceń i filmów jakie są w sieci czyli wężyk fi 8 wpiołem w przewód zasilający pompę w paliwo (wiem że tan na 100% był włąsciwym) natomiast co do wężyka powrot paliwa z pompy juz jnie jestem pewien bo wpiełem go do przewodu który znajdował się tuż obok przewodu zasilającego filtr paliwa (miał trochę mniejszą średnice niż przw zasiljący). Dla logiki powąchałem to co wyciekło z tego przewodu i zweryfikowałem barwę był to moim zdaniem on. Tak czy siak dwa przewody z znalazły się w puszcze z liqui moly.Odpalam silnik :środek czyszczący zassany pięknie w ok 30 sek, na przewodzie powrotnym widziałem już podnoszący się poziom powracjącego płynu i tu silnik zgasł(skonczył się lm). Myśle sobie pewnie trzeba trochę dolać do puszki z lm on.Zrobiłem to. Stale dolewałem on.W sumie dolełem 3 litry on a paliwa prawie wacle nie wracało. Dałem se na spokuj wszystko poskrecałem jak trzeba. Samochód pięknie odpalił tylko się głowie i szukam odpowiedzi co zrobiłem zle. Czyzbym zle rozpoznał przewód powrotny (cos tam w sumie lekko poleciało.Ale przecie ja wpusciłem w obieg dodtakowo 3 litry paliwa. Sczelność układu była dobra.Pod autrm kapnęło kilka krobel płunu to wszystko.Także pytanie czy mogłem zle rozpoznać przewód powrotu paliwa? I gdzie poszło paliwo i liqiu moly????Z wielką ciekawością czekam na jakieś wieśći. (wydaje misię ze paliwo mogło pość do baku orientując sie po nieiwlkich wskazaniach ilości paliwa na desce rozdzielczej?ale jak???)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum TOYOTA Forum Strona Główna -> ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Toyota RAV-4 »

Opinie o samochodach Toyota RAV-4 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne


ToyotaYaris

45 900

2020r.

108 000 km

mazowieckie

ToyotaAygo

42 900

2021r.

66 000 km

śląskie

ToyotaLand Cruiser

65 000

2008r.

329 149 km

pomorskie

ToyotaYaris

16 800

2009r.

166 000 km

mazowieckie

ToyotaYaris

72 900

2022r.

18 878 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Avensis Forum   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System