Turbina wyczyszczona i założona i jest okey. Wszystko świetnie pracuje. Problem prawie ustąpił. Wczoraj byłem na trasie około 30km i w mieście może 2 razy mi się zacięła. Jest o niebo lepiej.
Chociaż zauważyłem że drugi bieg nie ciągnie fajnie od bardzo niskich obrotów lecz dopiero od około 1800. To jest bardzo dziwne. Rozmawiałem z kolegą z Comp Sportu i dam mi znać jak będą mieli jakieś d-4d. Podjade, podmienimy te SCV i zobaczymy czy coś się poprawi.
cyt. "Wszystko swietnie - tylko wciaz sie zacina"
jak juz mowilem wiele razy - robota zrobiona przez Wiesia zula spod klatki nr. 6
Daj ja goscia co sie profesionalnie zajmuja skladaniem i regeneracja Turbo to wtedy zobaczysz co potrafi RAV4
No ale niestety trzeba bedzie wiecej zaplacic za takie cos.
Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 190 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko-Biała Posiadane auto: Renault Trafic Generation
Piwa: 43/1
Wysłany: Nie 07 Lip 2013, 14:20
Temat postu:
Re: ( Toyota RAV-4 ) D-4d 03' chwilami brak mocy
Viktorius napisał:
Turbina wyczyszczona i założona i jest okey. Wszystko świetnie pracuje. Problem prawie ustąpił. Wczoraj byłem na trasie około 30km i w mieście może 2 razy mi się zacięła. Jest o niebo lepiej.
Chociaż zauważyłem że drugi bieg nie ciągnie fajnie od bardzo niskich obrotów lecz dopiero od około 1800. To jest bardzo dziwne. Rozmawiałem z kolegą z Comp Sportu i dam mi znać jak będą mieli jakieś d-4d. Podjade, podmienimy te SCV i zobaczymy czy coś się poprawi.
To że się poprawiło częściowo to może być zasługa chłodnych dni, ciekawe jak będzie się zachowywał w dni upalne
Turbina wyczyszczona i założona i jest okey. Wszystko świetnie pracuje. Problem prawie ustąpił. Wczoraj byłem na trasie około 30km i w mieście może 2 razy mi się zacięła. Jest o niebo lepiej.
Chociaż zauważyłem że drugi bieg nie ciągnie fajnie od bardzo niskich obrotów lecz dopiero od około 1800. To jest bardzo dziwne. Rozmawiałem z kolegą z Comp Sportu i dam mi znać jak będą mieli jakieś d-4d. Podjade, podmienimy te SCV i zobaczymy czy coś się poprawi.
To że się poprawiło częściowo to może być zasługa chłodnych dni, ciekawe jak będzie się zachowywał w dni upalne
Po pierwsze piszesz, że dalej coś się zacina i tutaj moje konkluzja z wyczytanych treści i skromnego doświadczenia.
1. Mechanik od turbo "skopał" robotę i pewnie nie ma nawet tej świadomości.
2. Turbo jest ok a winowajcą w dalszym ciągu jest ten nieszczęśliwy zaworek.
3. To nie EGR bo objawy są inne.
3. Objawy, jak to określiłeś "zacinania", nasilają się u mnie w upalne dni. Jest okazja do testu, słońce bez chmurek... zrób test poza miastem rozpędzania powyżej 3000obr/min. Jak będzie się "zacinało" to podążaj w stronę zaworka.
4. Wlewanie Vervy i STP czyściciela do wtryskiwaczy nic w moim przypadku nie dało (oprócz strachu, że ten STP zmieni coś na niekorzyść w istniejącym układzie wtryskowych sił i mocy...)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.