Toyota

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Toyota RAV-4 ) RAV4 II 2005 Nie działa otwieranie drzwi z pilota

postów na stronie: 10 20 50
   Forum TOYOTA Forum Strona Główna -> ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinz89

Czytelnik

Skąd jesteś (miejscowość / region): Racibórz
Posiadane auto: Toyota RAV4 II 2.0 D4D
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 07 Sty 2018, 20:24
Temat postu:

RAV4 II 2005 Nie działa otwieranie drzwi z pilota

Cześć,

od niedawna jestem posiadaczem Toyoty Rav4 z 2005 roku (2 generacja).
Poprzedni właściciel samochodu poinformował mnie, że otwieranie samochodu z oryginalnego pilota w kluczyku nie działa.
Kupując samochód dostał do niego dwa klucze. Jeden z przyciskami do otwierania i zamykania(z którego dało się auto otwierać i zamykać za pomocą pilota ale niestety go zgubił) a drugi tak samo wyglądający ale on nie ma tych przycisków. Ma tylko grot i w środku jest pastylka z immo.

Problem polega na tym, że poprzedni właściciel po zgubieniu tego głównego klucza dorobił nowy, oryginalny z właściwym kodem. Jednak otwieranie i zamykanie z niego nie działa. Był nawet z tym tematem u kilku elektryków samochodowych ale żaden nie podołał zadaniu. W toyocie zaproponowali mu wymianę całego modułu(czy czegoś) ale miało to kosztować jakieś chore pieniądze.

Próbowałem samodzielnie zaprogramować kluczykiem centralkę w samochodzie wg 4 instrukcji jakie znalazłem na zagranicznych forach ale nic z tego.
Po otwieraniu i zamykaniu samochodu, wkładaniu i wyciąganiu kluczyka samochód nic nie reaguje.
Dodam do tego, że jak otwieram i zamykam auto z kluczyka to wszystkie drzwi się otwierają, więc centralny zamek działa prawidłowo.

Więc moje pytanie jest następujące:

1) czy wiecie co może być winne tej niesprawności i co bym musiał wymienić?
2) czy jak założyłbym taką uniwersalną centralkę do sterowania centralnym zamkiem i podpiął ją w przewody prowadzące do siłowników w drzwiach lub do modułu centralnego zamka, czy będzie to miało szanse zadziałać?

Które rozwiązanie byłoby najprostsze?
Powrót do góry
totek221

Debiutant

Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlasie
Posiadane auto: Toyota, RAV4, 2.0 VVT-i, 2008
Wysłany: Nie 07 Sty 2018, 22:09
Temat postu:

Re: ( Toyota RAV-4 ) RAV4 II 2005 Nie działa otwieranie drzwi z pilota

Witam. Zamiast elektryków samochodowych poszukaj dobrego zakładu dorabiającego kluczyki samochodowe. Dobrzy dorobią grot z tego co masz a pilota dorobią po okazaniu dowodu rejestracyjnego tak aby wiedzieli, że osoba dorabiająca kluczyk jest właścicielem. Pozdrawiam
Powrót do góry
awos

Przyjaciel Portalu

Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: taczka
Piwa: 24/0
Wysłany: Czw 11 Sty 2018, 20:19
Temat postu:

Zamek

Czy jak wykonujesz programowe 2x kluczyk 2x drzwi itd. Uruchamia się centralny zamek jak nie to źle to robisz
Powrót do góry
marcinz89

Czytelnik

Skąd jesteś (miejscowość / region): Racibórz
Posiadane auto: Toyota RAV4 II 2.0 D4D
Wysłany: Nie 11 Lut 2018, 12:26
Temat postu:

Re: ( Toyota RAV-4 ) RAV4 II 2005 Nie działa otwieranie drzwi z pilota

Próbowałem kodować wg tych wszystkich instrukcji i niestety nic Sad

To Program Wireless Remote Transmitters:
Begin with:
The driver’s door open and unlocked.
Key out of the ignition.
1. Insert and remove the key from the ignition switch 2 times within 5 seconds.
NOTE:
Steps 2 and 3 should be performed within 40 seconds.
2. Close and open driver’s door TWICE.
3. Insert the key into the ignition and remove it.
NOTE:
Steps 4 – 6 should be performed within 40 seconds.
4. Close and open the driver’s door twice.
5. Insert the key into the ignition.
6. Close the door.
NOTE:
Steps 5 and 6 should be reversed for the following models ONLY (close door first,
then insert key into ignition):
2000 – 2005 Celica
2001 – 2003 Prius
2001 – 2005 ECHO
2001 – 2005 RAV4
2003 – 2004 Avalon
7. Turn the ignition switch from “Lock” to “On” and back to “Lock” at about 1 second
intervals to select the desired mode:
1 time for ADD mode.
2 times for REWRITE mode.
3 times for CONFIRMATION mode.
5 times for PROHIBITION mode.
8. Remove the key from the ignition.
9. To confirm your mode selection, the power locks will now cycle “lock” to “unlock” a
number of times corresponding to your key cycles in step 7.
NOTE:
If Confirmation or Prohibition modes have been selected, opening the door will
complete the procedure.
10. For Add or Rewrite modes do the following within 40 seconds of Door
Lock confirmation:
A. Press both transmitter Lock and Unlock buttons simultaneously between 1 and
1.5 seconds and release.
B. Within 3 seconds of step A, press the transmitter Lock button for more than 1
second and release.
If the transmitter has been successfully programmed, the power locks will
cycle “lock” to “unlock” once at this time.
If there are problems with the transmitter or the procedure up to this point, the
locks will cycle twice. If this occurs, verify that you have received the correct
transmitter, and then repeat the above procedure.
C. If multiple remotes are to be reprogrammed, repeat steps A and B.
11. Open the driver’s door to conclude programming mode.

--------

Procedure #1 – Factory Installed Keyless Entry System
Step-by-Step How To Programming Instructions:
1. Start with the key out of the ignition, drivers door is open, all other doors and trunk closed and drivers door is unlocked.
2. Perform these steps within 5 seconds. A. Insert the key into the ignition (Do NOT Turn it) and Pull key out. B. Insert the key into the ignition (Do NOT Turn it) and Pull key out.
3. Perform these steps within 40 seconds. A. Close then open the drivers door. B. Close then open the drivers door. C. Insert the key into the ignition (Do NOT Turn it) and Pull key out.
4. Perform these steps within 40 seconds. A. Close then open the drivers door. B. Close then open the drivers door. C. Insert the key into ignition and leave it in the ignition. D. Close the drivers door. E. Turn the ignition to ON (Do NOT Start or crank engine) then back to OFF. F. Remove the key from the ignition.
5. Within 3 seconds, the power door locks should lock then unlock automatically indicating successful entry into programming mode. Return to step 1 if the door locks do not cycle at this point.
6. Perform these steps within 40 seconds. A. Press the lock and unlock buttons on the remote simultaneously for 1.5 seconds. B. Immediately after letting go of the lock and unlock buttons, Press the lock button by itself and hold for 2 seconds. Within 3 seconds, the door locks should lock and then unlock once indicating successful programming. If the door locks cycle twice, repeat steps A and B in step 6 as the remote was not accepted. C. Repeat steps A and B in step 6 for each new remote.
7. Open drivers door. Test all remotes. Programming is complete.
8. If these programming instructions helped save you time and money, please consider sharing our website with friends and family so they can do the same.

----------------------------

3.wg Forum:

I sposób
1. Otwórz drzwi kierowcy, mając kluczyk w ręku a nie w stacyjce... Nie zamykaj drzwi!
2. Włóż kluczyk do stacyjnki wyłącznika zapłonu, przekręć z położenia "OFF" do położenia "ON" i poczekaj 10 sekund...
3. Następnie dwukrotnie naciśnij przycisk na kluczyku "LOCK" lub "UNLOCK" /kluczyk cały czas ma być włożony do stacyjki i być w pozycji "ON - jak napisałem powyżej/. Usłyszysz w tym momencie dżwięk zamykania/otwierania zamka dobiegający z panelu zamka centralnego.
4. Koniec - gotowe. 150 PLN wydaj na ciekawsze rzeczy.

II sposób
3 razy zamknąć i otworzyć drzwi, potem włożyć kluczyk do stacyjki, wyciągnąć go, powtórzyć operację z drzwiami, włożyć kluczyk do stacyjki o dopiero potem nacisnąć jeden z przycisków

III sposób
1)Otwarte drzwi kierowcy klucz wyjęty ze stacyjki
2)włóż kluczyk do stacyjki i wyjmij
3)zamknij i otwórz drzwi 2 razy
4)włóż kluczyk do stacyjki i wyjmij
5)zamknij i otwórz drzwi 2 razy
6)zamknij drzwi
7)włóż kluczyk do stacyjki włącz i wyłącz zapłon 1 raz wyjmij klucz ze stacyjki
Zamek centralny powinien się zamknąć a następnie otworzyć (jeżeli tego nie zrobi to albo się nie zmieściłeś w czasach albo jest jakaś usterka)
8)naciśnij i trzymaj przycisk lock kluczyka
9)naciśnij 5 razy przycisk unlock kluczyka
10)puść oba przyciski a następnie naciśnij lock albo unlock
System powinien potwierdzić jednym cyklem zamka przyjecie kluczyka

Sposób 1 zadziałał i takze znalazlem odp na moje pytania.

1. Otwórz drzwi kierowcy, mając kluczyk w ręku a nie w stacyjce... Nie zamykaj drzwi! (chodzi o kłapniecie drzwiami)

2. Włóż kluczyk do stacyjnki wyłącznika zapłonu, przekręć z położenia "OFF" do położenia "ON" i poczekaj 10 sekund...(ON zaznaczone jest na stacyjce)(co do czasu ja czekałem az wiekszosc kontrolek zgaśnie)

3. Następnie dwukrotnie naciśnij przycisk na kluczyku "LOCK" lub "UNLOCK" /kluczyk cały czas ma być włożony do stacyjki i być w pozycji "ON - jak napisałem powyżej/. Usłyszysz w tym momencie dżwięk zamykania/otwierania zamka dobiegający z panelu zamka centralnego.

4. Koniec - gotowe. 150 PLN wydaj na ciekawsze rzeczy."

-----------------

2005 Toyota RAV4 Remote Programming
Have all transmitters for the vehicle at hand
1. With the key out of the ignition, unlock and open drivers door (all other doors must be closed)
2. Within 5 seconds,
Insert the key into the ignition (Do NOT Turn it) and Pull key out.
3. Within 40 seconds,
Close then open the drivers door.
4. Within 40 seconds.
Insert the key into ignition and leave it in the ignition.
Close the drivers door. Turn the ignition to ON then back to OFF (Do NOT Start or crank engine).
Remove the key from the ignition.
5. Within 3 seconds, the power door locks should lock then unlock automatically indicating successful entry into programming mode. Return to step 1 if the door locks do not cycle at this point or try the alternate procedure listed below.
6. Within 40 second,
A. Press the lock and unlock buttons on the remote simultaneously for 1.5 seconds.
B. Immediately after letting go of the lock and unlock buttons, press and hold the lock button by itself.
Within 10 seconds, the door locks should lock and then unlock once indicating successful programming.
(If the door locks cycle twice, repeat steps A and B in step 6 as the remote was not accepted)
Repeat steps A and B in step 6 for each new remote.
7. Open drivers door.
Alternate programming procedure: Have all remotes for the vehicle ready. Toyota Avalon vehicles use step 10a, all other vehicles use 10b.
1. Make sure all doors are closed
2. Open Driver’s door
3. Insert key into ignition, then remove it
4. Press LOCK and UNLOCK on the vehicle door lock switch at 1 second intervals 5 times.
5. Close and re-open driver’s door
6. Press LOCK and UNLOCK on the vehicle door lock switch at 1 second intervals 5 times.
7. Insert key into ignition switch
8. Turn the ignition to ON then back to OFF (Do NOT Start or crank engine).
9. Remove Key from ignition
10. Door locks should cycle to confirm entry into programming mode
a. AVALON – Press LOCK on remote for a minimum of 1 second
b. ALL OTHER VEHICLES – Press and hold LOCK & UNLOCK together for 1.5 seconds; then press and hold LOCK until the locks cycle
11. Locks should cycle once to confirm programming. If they cycle twice, the programming failed
12. Repeat button procedure to program remaining remotes
13. Close driver’s door. Test remotes.
Powrót do góry
   Forum TOYOTA Forum Strona Główna -> ( Toyota RAV-4 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Toyota RAV-4 »

Opinie o samochodach Toyota RAV-4 - testy użytkowników »

Skocz do: